Results 1 to 5 of 5
Like Tree4Likes
  • 1 Post By Tinuviel
  • 1 Post By Rockrz
  • 1 Post By joefizz
  • 1 Post By PrynceNY

Christian Young Adults Forum

Young adults and silly people: post your topics here, and respond to others.

Thread: Internet slang

  1. #1
    Senior Member Huglife's Avatar
    Join Date
    August 15th, 2016
    Age
    19
    Posts
    2,574
    Blog Entries
    9
    Rep Power
    45

    Default Internet slang

    Well... I don't know about anyone else here, But I usually have to look up someone of the hip acronyms yall say. I am uneducated in this type of stuff. The best I know is lol, ftw, and I just recently learned rofl. So.... can you hip and 'ignet' people of Christian Chat enlighten Huglife with this type of things? lol and thank you
    love each other, as i have loved you. Jesus said this to us. To love. So someday, when you hate, and loath, smile to Lord Jesus, and hug someone. And start living the huglife.

  2. #2
    Senior Member Tinuviel's Avatar
    Join Date
    June 6th, 2015
    Age
    18
    Posts
    3,208
    Blog Entries
    3
    Rep Power
    51

    Default Re: Internet slang

    I cannot. My knowledge is very limited. Besides, learning such things is rarely enlightening .
    Huglife likes this.
    Every good gift and every perfect gift is from above, and cometh down from the Father of lights, with whom is no variableness, neither shadow of turning.
    ~James 1:17

  3. #3
    Banned
    Join Date
    December 3rd, 2016
    Age
    47
    Posts
    1,674
    Rep Power
    0

    Default Re: Internet slang

    Bing bing bang... dang, it's internet slang
    Huglife likes this.

  4. #4
    Senior Member joefizz's Avatar
    Join Date
    April 23rd, 2017
    Posts
    3,312
    Rep Power
    23

    Default Re: Internet slang

    let's see... lol,laugh out loud,rofl,rolling on floor laughing,roflu,rolling on floor laughing uncontrollably,tmi,too much info,wtmi,way too much info,idk,I don't know,xoxo,hugs and kisses(I don't get this one really but oh well that is the meaning!)csl,can't stop laughing,sys,see you soon,brb,be right back,lyt,love you too,byolc,bring your own lawn chair(heard it from jeff foxworthy stand up comedy)gtg,got to go, of course these can mean what I told you but it also can depend on the person or the way these acronyms are used for example lol in general can mean, laugh out loud, but when used in a letter or personal message it can mean,lots of love,instead like I said it differentiates depending on the person or situation,hope this helped,after all these days tons of teens use these acronyms to talk fast but it can be like learning a new language for parents or people who never text
    Huglife likes this.

  5. #5
    Senior Member PrynceNY's Avatar
    Join Date
    August 16th, 2016
    Age
    28
    Posts
    1,856
    Rep Power
    38

    Default Re: Internet slang

    imo = in my opinion afk = Away From Keyboard
    wbu = what bout you
    btw = by the way
    etc
    Huglife likes this.
    Romans 10:13 - For whosoever shall call upon the name of the Lord shall be saved.
    Acts 3:19 - Repent therefore and turn to God, so that your sins may be blotted out, in order that times of refreshing may come from the presence of the Lord.
    Ephesians 6:11 - Put on the whole armor of God, so that you can stand firm against the schemes of the devil.

Similar Threads

  1. Try and guess what this NZ slang means - no cheating
    By missy2014 in forum Miscellaneous
    Replies: 37
    Last Post: July 15th, 2016, 11:51 AM
  2. Internet?
    By Stargazing_Pilgrim in forum Bible Discussion Forum
    Replies: 8
    Last Post: February 18th, 2012, 10:22 PM