More Activity

275 Visitor Messages

  1. Indeed I am! Trying to soak up as much baby cuddles as I can before he gets too big for them, and before I have to go back to work

    boo!
  2. Lol little Aidan is gonna be a ladies man, I already know! lol

    Gonna have to keep my eye on that one too! <3
  3. Girl... spoiling me with rep comments huh?

    lol I appreciate them though! <3
  4. Thank you!! The biggest blessing in this world is having a baby the way the lord intended us too. It hurt, I was in pain for so long, but knowing my son is finally here, makes all the difference in the world. <3
  5. shhhhhh

    youre gonna blow my cover
    >: )
  6. Ugh, I wish CC didnt limit VMs so much. And its cool Depleted helped you like that. Shes really nice. And its cool that you gained fans through your fanfic, haha. And oh Naruto, I know OF him anyway : p Dont think Ive ever actually watched it before though. You should totally keep up with your writing, though! I used to like creative writing when I was younger, I THINK I still have some things I did as a kid.

    And haha, yeah I guess hes pretty outdated : p I grew up with him (Todd Rudgren), my mom likes him and there was a tv show I really liked growing up that featured his song "Hello, its me" on both the first and last episode. So it has a spot in my heart because of that, I guess.
  7. Yeah, we told them about our carpet, but they never did anything. We could probly get in contact with some public agency in the city to help, but I just bought a carpet and now were gonna lay it down ourselves : p
    And its a concert by one of the bands my favorite musician writes for. I was excited to see it, my friend was gonna go with me too. Might not happen though, unless I can still get tickets this friday.

    And I dont hate anime or anything btw, just dont give much time to tv watching : p I did like it when I was younger and my little brother watched it. I would watch with him. Anime is generally pretty story heavy, and you gotta keep up with it. I just dont give much of my time for that much tv, haha. Though I could probly do like an episode a week, but Id have to find one that I liked first.

    (Will respond to the next one soon : p)
  8. And haha, you write fanfiction? Thats neat : p Creative people are the best people. Id offer to read some of it, but I dont actually watch any anime myself these days, so Id be afraid I wouldnt understand whats going on : (

    Btw, I just noticed your album on your CC page, and I saw the title, "Hello, its me". Is that a Todd Rudgren reference? (May have spelled his last name wrong)
  9. Yeah, definitely. I work early hours so getting to sleep in is always an exciting thing, haha. I actually love the nights before my days off, cuz like I think about how I can go to bed whenever I want, cuz I can sleep in the next morning. Like, thats the closest feeling to going back to being a care-free child imo. I dont have to worry about nothing and can do whatever I want : p

    And aw, bummer. Hopefully you get your homework done quickly. And just new carpet : p The landlord sent the maintenence man here once, and for some reason he decided to change out our carpet. So he moved our furniture, ripped out all the carpet, and left and never came back ever. I have no idea why he did that. So we had to go and buy our own carpet (I may have even missed a concert I was really hoping to go to this month ; _ : ) and now we have to lay it down ourselves. Its a huge pain.
  10. No mucho, just getting out of bed : p Its my day off today and Im happy, haha. Might make breakfast here soonish. Hope to do fun stuff today, but think Im gonna end up moving furniture and laying down new carpet all day > : / But oh well, still better than work : p

    What about you?
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 275
Page 1 of 28 12311 ... LastLast
Page 1 of 28 12311 ... LastLast

Statistics


Total Posts
Total Posts
2,581
Posts Per Day
4.40
Visitor Messages
Total Messages
275
Most Recent Message
12 Hours Ago
General Information
Last Activity
11 Hours Ago
Join Date
March 11th, 2016