MultilingualMessenger
Joined
Reactions
221

Profile posts Latest activity Postings Bookmarks About

  • L
    Hat Miss Multilingual!
    Don't worry it's Practice-English.
    I'm back ;)

    [IMG]
    M
    Hey! I had a lot of fun today...I hope I can see you at the next movie. :o
    [IMG]
    A
    Lol you disappeared! :) I actually ended up liking the movie. It was sad but it had something in it lol. Hope you had fun!! We enjoyed it. :) Thanks for joining and hopefully next time again :)
    A
    Yay! I've seen Wreck-It, Despicable and I think all Dreamworks and Pixar movies LOL. I'm waiting for the girls to choose what movie, but the only suggestion was Inside Out so I think we'll go with that! :D
    A
    Yay! Any movie suggestions? We're thinking of Inside Out. :D :D
    A
    Are you gonna be able to make it this Saturday? :) :) I really hope so :) :) It'll be fun.
    Well, I got into music early on from taking piano lessons when I was young. Sports I've always kind of liked as well. Psychology, sociology, and theology all came during my first stint as a college student, and I just recently went back to school for accounting, so that's where the business interest comes from haha. Are you a college student currently?
    Oh yeah, I knew that too haha. I usually use "love language" in a different context. What is your native language?

    My hobbies and interests are kind of all over the board haha. Theology, music, business, sports, psychology, sociology, culture, etc. I have learned a lot but haven't necessarily mastered any one thing.
    Wow...that's really impressive. I guess it does help that the love languages are all pretty closely linguistically related, huh? And I don't think I had ever heard of Tagalog before.
    Awesome! What languages do you speak?
    Whoa, I feel kind of privileged to be the first person posting here!

    I just wanted to say thanks for the friend request :) I've appreciated the posts of yours that I've seen as well and also have a lot of respect for people who can speak multiple languages since I don't myself. Assuming that's what your username means anyways haha.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
MultilingualMessenger's reactions
Reaction
Given
Received
Happy
Dislike
Indifferent
Disagree
Sad
Angry
Winner
Informative
Friendly
Surprised
Useful
Boring
Old
Bad Spelling